Przykłady zwrotów barbershopowych, których możesz użyć

Przykłady zwrotów barbershopowych, których możesz użyć

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro Salony fryzjerskie
  3. Przykłady zwrotów barbershopowych, które ...

Założenie nowej firmy lub wprowadzenie innowacji do tej, którą już prowadzisz, może być nieco uciążliwe. Aby to osiągnąć, należy wziąć pod uwagę różne strategie marketingowe, czyli metody promocji firmy.

Wśród usług kosmetycznych bardzo popularne i skuteczne jest stosowanie zwrotów lub sloganów w celu przyciągnięcia uwagi klientów . Jednak stworzenie tagline'u, który uchwyci istotę działalności firmy, może być trudnym zadaniem.

Zakłady fryzjerskie nie są tu wyjątkiem, ponieważ mogą wykorzystać ten zasób do zdobycia nowych klientów. Wdrożenie sloganu salonu fryzjerskiego sprawi, że firma zostanie zapamiętana przez potencjalnych klientów.

Oto kilka przykładów haseł dla salonów fryzjerskich, które mogą posłużyć jako inspiracja dla Twojej firmy.

Jak tworzyć hasła reklamowe dla barber shopów

Po pierwsze, musisz zdecydować, jaki rodzaj komunikatu chcesz przekazać, tzn. czy chcesz mieć hasło motywacyjne, zabawne hasło, hasło o samodoskonaleniu, czy w jakim stylu? Zdefiniowanie tego aspektu ułatwi zorientowanie się w przygotowywanym zdaniu.

W związku z tym należy pamiętać o tym, aby przekaz był krótki i precyzyjny. Najlepiej jest unikać pomyłek, aby wyrażenie to było łatwe do zapamiętania przez wszystkich. Jednocześnie staraj się, aby przekaz był nowoczesny i w pełni skierowany do odbiorców docelowych. W przypadku salonów fryzjerskich oczywiste jest, że są one adresowane do mężczyzn, ale można je również podzielić na przedziały wiekowe.

Przykłady motywujących zwrotów z barbershopu

Kiedy mówimy o zwrotach motywacyjnych, mamy na myśli te, które pobudzają klientów do różnych działań, w tym do korzystania z usług, których na początku nie brali pod uwagę. Ponadto ten rodzaj zwrotów nadaje salonowi fryzjerskiemu pozytywny i relaksujący klimat.

Kilka fraz barbershopowych, które mogą Cię zainspirować:

  • "Życzę Ci, aby Twój dzień był tak przyjemny jak Twoje włosy".

  • "Pokaż swoją brodę i uśmiech".

  • "Życie jest krótkie. Ciesz się nim z naprawdę wspaniałymi włosami".

Przykłady śmiesznych i zabawnych cytatów z salonów fryzjerskich

Salony fryzjerskie mogą być również miejscem, w którym klienci mogą się zrelaksować podczas wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych, dlatego dobrym rozwiązaniem może być wprowadzenie zabawnego zwrotu.

Aby stworzyć zabawną frazę, można wziąć pod uwagę jakiś szczególny aspekt związany z salonem fryzjerskim , np. lokalizację, estetykę, usługi świadczone przez gwiazdę lub grupę docelową, i wygenerować humorystyczną frazę, która wywoła uśmiech na twarzach klientów. Ponadto, jako zabawne, mogą one zawierać pewne upiększenia w znaku, o ile są one odpowiednie.

Jako przykłady ogólne można wymienić następujące zagadnienia:

  • "Nie ma brzydkich mężczyzn, są tylko tacy, którzy nie znają dobrego fryzjera".

  • "Nigdy nie odkładaj na jutro cięcia, które możesz wykonać dzisiaj".

  • "Zawsze bądź miły dla osoby, która trzyma nożyczki obok twojej głowy".

Przykłady zwrotów fryzjerskich dotyczących samodoskonalenia.

Z drugiej strony, salony fryzjerskie są częścią centrów estetycznych lub kosmetycznych. W tym sensie czasami mogą one być najlepszym miejscem na zmianę otoczenia dla osoby, która niedawno przechodziła trudne chwile i chce wydobyć z siebie najlepszą wersję siebie.

Użycie tych zwrotów motywuje klientów do poprawy estetyki, a nawet do skorzystania z różnych usług, o których nie myśleli na początku wizyty, a które pozwolą im poczuć się lepiej we własnej skórze.

Można rozważyć użycie zwrotów podobnych do tych:

  • "Metamorfoza to zastrzyk energii dla poczucia własnej wartości".

  • "Nic tak nie mówi 'jestem gotowy na nowe życie', jak zmiana wyglądu".

  • "Nowe kroki, nowe włosy"

Jak promować hasło fryzjerskie?

Najtrudniejsze zadanie zostało pokonane, gdy już określiłeś hasło reklamowe dla swojego salonu fryzjerskiego. Następnie należy wykorzystać różne media do promocji, tak aby stała się ona popularna w środowisku.

Jak w przypadku każdej strategii marketingowej, najlepszym sposobem promowania hasła są media społecznościowe. Zalecamy umieszczenie go w opisie profilu, aby użytkownicy mogli zidentyfikować go z Twoją placówką.

Jeśli slogan Twojego salonu fryzjerskiego jest stosunkowo krótki, możesz umieścić go na końcu swoich postów, aby wzmocnić slogan salonu fryzjerskiego. Można również tworzyć posty, w których fraza jest wyświetlana w określonej szacie graficznej, która może być tematyczna i zmieniać się sezonowo, np. na Boże Narodzenie lub Halloween.

Z drugiej strony, hasło reklamowe salonu fryzjerskiego można promować za pomocą ulotek rozdawanych klientom, a także wiadomości e-mail z promocjami lub nowościami.

Nie zapomnij o napisie do umieszczenia wewnątrz salonu fryzjerskiego, który będzie przyciągał wzrok i nadawał charakter przestrzeni i stylowi salonu. Można je umieścić w witrynie sklepowej, aby potencjalni klienci mogli je zauważyć, lub w poczekalni.

Czasami pewne zwroty mogą być czynnikami decydującymi o sukcesie salonu fryzjerskiego, a także inspirującymi zarówno dla klientów, jak i dla personelu. Dzięki temu niewielkiemu działaniu można dokonać wielkiej zmiany.

Powiązane artykuły:

  1. 20 przykładów logo salonów fryzjerskich
  2. Wskazówki i pomysły dotyczące nazewnictwa salonów fryzjerskich
  3. Pomysły na zakład fryzjerski: Jak założyć udany biznes

Natalia Sadowska

Redakcja meblefryzjerskie.edu.pl

Portal z pasji do aranżacji i wykończenia wnętrz

Profesjonalne porady związane z doborem mebli oraz akcesoriów fryzjerskich

Stwórz swój idealny salon razem z nami

 

kontakt@meblefryzjerskie.edu.pl