Nowi vs. starzy klienci salonu kosmetycznego

Nowi vs. starzy klienci salonu kosmetycznego

  1. Strona główna
  2. Blog AgendaPro
  3. Nowi vs. starzy klienci firmy ...

Kiedy otwierasz salon kosmetyczny, pierwszą rzeczą, na którą zwracasz uwagę jest pozyskiwanie klientów, jednak kiedy już osiągniesz stabilność, istotne jest opracowanie technik obsługi klienta, aby utrzymać i zachować klientów. Dlaczego jest to ważne dla Twojego salonu kosmetycznego? Bo to właśnie oni gwarantują stały dopływ dochodów i polecają Twoje usługi swoim znajomym. W ten sposób Twój salon będzie mógł się utrzymać i rozwijać w dłuższej perspektywie.

Aby zatrzymać starych klientów, ważne jest:

  1. Monitoruj ewolucję ich potrzeb: niektórzy z Twoich klientów prawdopodobnie zawsze szukają tej samej usługi, ale musisz być uważny na ich nowe wymagania.
  2. Dotrzymuj obietnic: w ten sposób Twoi klienci poczują, że Twój salon to odpowiedzialny i rzetelny biznes.
  3. Oferuj sprawną i przyjazną obsługę: powitanie w przyjazny sposób sprawi, że klienci będą wracać.
  4. Ustanowienie strategii promocyjnych, jak również produktów kosmetycznych w dobrej cenie: przy użyciu prostych strategii, takich jak dając darmową farbę do włosów, jeśli osoba przynosi przyjaciela, może stymulować napływ klientów, a przez otrzymanie przyjemnego leczenia, doprowadzić ich do stałego uciekania się do swoich usług.
  5. Personalizuj oferty: dzięki temu Twoi klienci poczują, że są brani pod uwagę i że Twoja firma jest szczerze zainteresowana zaspokojeniem ich potrzeb.
  6. Zautomatyzuj procesy kontaktu z klientami: dzięki rozwojowi technologii możliwe jest zaoferowanie Twoim klientom umawiania spotkań i płatności drogą elektroniczną, z ich telefonów komórkowych, oraz otrzymywanie promocji bezpośrednio na ich e-maile, zwiększając natychmiastowość informacji i osobistego kontaktu.
  7. Utrzymuj bliskie relacje z klientami: dzięki wszystkim tym zasobom możesz nawiązać intymną więź ze swoimi klientami, sprawiając, że poczują się zaufani i zrozumiani, w wyniku czego rozwiną poczucie zaangażowania i wzajemności wobec Twojego salonu.

Podczas gdy musisz nadal korzystać ze strategii reklamowych, aby przyciągnąć więcej klientów do swojego salonu, musisz jednocześnie praktykować strategie, aby utrzymać starych klientów blisko i zadowolonych, ponieważ są to ci, którzy utrzymają swój salon w dłuższej perspektywie.

Natalia Sadowska

Redakcja meblefryzjerskie.edu.pl

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Portal z pasji do aranżacji i wykończenia wnętrz

Profesjonalne porady związane z doborem mebli oraz akcesoriów fryzjerskich

Stwórz swój idealny salon razem z nami

 

kontakt@meblefryzjerskie.edu.pl